Saturday 9 March 2013

maaf dari hati

lelah - memang aku lelah dengan semua ini. dengan kepura-puraanmu...dengan segala macam pembohonganmu. tetapi selagi ikatan itu masih, terpaksalah ku harungi semuanya,

apa yg ku mohon agar kau jujur padaku....katakan sahaja yang aku tidak lagi kau cinta. akan kuterima semuanya tanpa dendam di hati. 

malam ini terasa amat penat sekali....harapanku agar aku bisa lena dengan tenang, moga-moga akan terjaga keesokkannya. tapi kalau telah tertulis sampai disini sahaja hayatku, aku terima...

Ya Allah - kau berikan aku kekuatan meneruskan kehidupan, ketabahan menempuhi semua dugaan, kesabaran menghadapi rintangan....

Aku tidak mencari kesempurnaan
Apa yang kuinginkan hanyalah rasa sayang
Walaupun sekelumit...jika ianya ikhlas pasti akan terasa..

Aku tidak inginkan kemewahan..
Hanya sekadar bersederhana dalam segalanya
Moga-moga perjalanan tiada dugaan

Aku tidak perlukan perhatian
Cuma rasa dihargai sudah mencukupi
Tidak perlu dengan kebendaan cukup rasa sayang...

No comments:

Post a Comment